zondag 1 december 2013

Nieuwe camera!

Mijn oude Nikon D50 heeft keurig ze best gedaan, maar aan al het goede komt een eind. De 300mm lens was helaas kapot, en de body begon ook steeds meer kuren te krijgen.
Dit was voor mij dan ook de reden om een nieuwe camera te kopen. Want ik zonder camera in de natuur, is zowat het zelfde als dat ik zonder broek rondloop ;)
Op marktplaats vond ik een advertentie in Zwolle, hier stond een Sony Alpha300 aangeboden. Buiten de body zat er ook een 75-300mm, en een 18-70mm lens, 2 tassen, 4GB geheugenkaart enz. bij. En dat voor een leuk prijsje.
Omdat Zwolle vanuit Bleskensgraaf nog een eind reiden is, heeft me oom uit Oene hem voor me gehaald.
Vandaag na het bezoek bij de sneeuwgans de camera opgehaald. Ben er erg blij mee natuurlijk! Hoop er natuurlijk veel mooie foto mee te kunnen maken. Dus hou me blog maar goed in de gaten ;)



2 opmerkingen: